„Bajki bez barier” część XVI KLASA INTEGRACYJNA

Albert i dzieciaki


czasami pan Przemek od angielskiego, albo pani Jola od tańców, ale oni prowadzili swoje zajęcia i znów zostawaliśmy tylko z panią Dorotką. A pani Daria będzie z nami przez cały czas. Będziemy mieć teraz w klasie aż dwóch nauczycieli, wyobrażacie to sobie? Bo w naszej klasie jest kilkoro wyjątkowych dzieci, którym nowa pani będzie pomagać.
Dziewczynka na wózku to Monika. Jako jedyna w klasie umie już nieźle czytać. Dzieciaki uwielbiają siedzieć na dywanie, słuchając czytanych przez nią bajek. Chociaż koleżanki i koledzy chętnie pomagają Monice, czasami potrzebna jest jej też pomoc pani Darii, na przykład podczas korzystania z toalety albo wyjścia na spacer. Monika potrzebuje również więcej czasu niż inne dzieci na pisanie i rysowanie, bo ręce nie zawsze chcą jej słuchać.
Chłopiec, który chował się pod ławką nazywa się Oskar i ma zespół Aspregera. Nie do końca wiem, co to znaczy, ale zauważyłem, że zachowuje się trochę inaczej niż inne dzieci. Czasami wydaje mi się, jakby wcale nie zauważał kolegów i koleżanek. Na przerwach, zamiast bawić się z nimi, woli układać puzzle, a uwierzcie mi, że jest w tym mistrzem. Zanim Adrian, Kamil i Paweł dopasują do siebie sześćdziesiąt kawałków, Oskar

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>